mina föräldrar


Ja har ju redan gjort en liten utläggning om dem i presentationen av mig själv.... Pappa har ju Sveriges fulaste namn, har frågat mig många gånger hur farmor och farfar tänkte när de döpte honom till Rune, lilla Rune.... Mamma heter Maria, ålder okänd. Pappa har jag vuxit om åldersmässigt då han fortfarande säger att han är 28...

Mamma och pappa bor Ekenässjön, på helger och hela sommaren tillbringar de i sommarstugan. De är ganska vanliga, jobbar och grejjar men sen har de ju nåt fanatsikt intresse för att cykla, vilket gör dem lite mer än normalstörda. Därför har jag fått kånka runt på cykel. De har tidigare haft en dröm om att cykla till Spanien som pensionärer, det börjar närma sig, så vi får väl se om de håller måttet....! :O






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0