renovering dag 20

ingen renovering alls faktiskt! Jag e ensam hemma på zooet, Johan e påväg till Finland med flera hundra muppar... kan gå hur som helst, mycket gnuggande har jag hört talas om...hihi.

Tentis den här veckan, så jag försöker fokusera på skolan lite. Höll på att cykla ihjäl mig när jag åkte hem från simhallen ikväll. Mitt cykelstyre bara lossnade!!!! Som tur var hände det i en uppförsbacke, annars hade gått käpprätt...

Nu blir det till att fila på ledarskapsuppgiften som ska presenteras imon...

Plugg o natti natti


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hallå , jag var ju med jag är väll ingen mupp häller.

2010-06-01 @ 18:44:32
Postat av: Sofia

usch då va otäckt.

Tur att det gick bra.

2010-06-09 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0