familjen annorlunda


Just precis nu känner jag att jag inte vill ha barn på väldigt väldigt länge!! Herregud vilket kaos! Tycker synd om barnen som har 8-9 syskon, hur kul kan det va o växa upp o få bli lillmamma liksom. Tänk att en familj har 10 barn. Efter att föräldrarna har grejjat på kvällen har de kanske två timmar över per kväll, det innebär att varje barn inte ens får en kvart...  Nä så många barn ska jag sannerligen inte skaffa - tre blir alldeles alldeles perfekt lagom :) två flickor och en pojk, kom ihåg det! 

Kommentarer
Postat av: Ida B-P

Den kombinationen satsar jag också på =)

2010-01-19 @ 23:23:51
Postat av: Sofia

Som vi då.

Vi är två flickor och en pojk.

2010-05-30 @ 13:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0