kursstart o projekt renovering

Ja, efter en sista helg i Kristianstad slog jag på stort o övernattade mellan fredagen o lördagen...äntligen e den skiten över! På lördag kvällen roade jag, mamsi o papsi oss me att städa min lägenhet medan Johan cashade in. Söndagens tillbringades i samma anda o kryddades med lite flyttning av diverse möbler.

Idag har mycket mer intressant hänt :)

Min dag startade redan klockan sju med uppstigning o promenix med Semlan o Johan. Sen var vi på banken o cashade ut det sista på lägenheten och fick därmed nycklar o tillträde :) woho, äntligen!

Ny kursstart idag, AUO - allmänt utomordentligt ointressant! Hade sett fram emot att få gå på föreläsning så mycket, den känslan försvann exakt åtta minuter in på första föreläsningen. Det var så ofantligt tråkigt och hade jag inte suttit så jävla ostrategiskt till: längst bak, längst upp, längst in, hade jag gått långt innan den var över. Grejjen e att alla som föreläsar i 105 minuter alltid tar paus o i pausen kan man som uttråkad student gå lite smidigt. Men den dumma jäveln gjorde ju inte det! Förmodligen för att rädda sig själv och för att inte missa en timmes arbetstid, det hade ju inte kommit en student tillbaks liksom.

Därefter fixades musik till mitt cykelpass imon, sedan cykel/body pump i 90 minuter - hejja hejja! Och sen, det e nu det roliga börjar! Tada!!! Projekt renovering har tagit sin start! Sorry att jag missade idrottsgalan, första gången på säkert 21 år... Så vid eight o clock började vi :) Här kommer lite bilder!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0