renovering dag 9 och lite annat...

Idag har jag inte varit i lägenheten, nån som däremot har varit där e röris, så nu e elementet i hallen ett minne blott :) På fredag kommer elektrikern och fixar, så fram tills dess e det nog lugnt... kul att min morgonpigga sambo har bestämt träff klockan 7.15! Suck - aldrig får jag sovmorgon!???

Annars har dagen rullat på med föreläsning, föreläsning igen, body pump o en jävla massa snöplums! Måste bara berätta om den andra föreläsningen när föreläsaren börjar prata om en lärare i hem- och konsumentkunskap som hon haft i en annan kurs och hur denne lärare resonerade om bedömning... Öhhh!? Det var min bedömningsmatris och mig hon pratade om!!! Hihihi Inte illa o bli omnämnd sådär, kunde inte heller undvika o räcka upp handen o säga att det va jag :) Fick bra kritik på min examinationsuppgift i den förra kursen, att den kunde användas på en studiedag, att jag skulle visa den för rektorn etc, så hon har bett om tillåtelse att få använda den i sin rektorsutbildning - inte illa :)


Kommentarer
Postat av: KK

Good Job!! Inte illa!

2010-01-28 @ 22:37:15
Postat av: Ida B-P

Fan vad roligt! Synd att jag missade den föreläsningen. Ha en trevlig helg!

2010-01-30 @ 00:28:17
Postat av: Anonym

HEJA HEJA!

2010-01-30 @ 08:53:50
URL: http://martiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0