onödigt


har precis ätit massa godis för att kompensera dagens energiförlust efter ett stenhårt intervallpass... gött men lite onödigt kanske. De senaste dagarna har jag dagtid stekt i evedal växelvis med lite bakning, fikat med tjejerna, tränat lite o bara haft det göttigt. Min kropp e gjord för att steka, jag säger bara det! Min kropp e gjord för värme o sommar - gillar! Men imon ska det jobbas lite igen. Just det ja, gamla semlan har varit hos vetis idag. Hon e ju inte helt piggelin i sitt ena ben. Röntgade henne, ofta får de söva hundarna när de ska rönta armbågen, men semlan va så snäll så det gick bra ändå - goshund! Hon har en liten förslitning i höger armbåge o sen ont i framtassarna, typ som remautism, ska testa kortison ett tag så får vi se hur hon svarar på det... Tack för idag - slut för idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0