perfekt sommardag och kväll


Fick äntligen till ett besök hos läkaren, men det krävdes lite tugg o fula ord men sen så ordnade det sig. Och beskedet? Tummen upp! Ingen inflammation utan mer en rejäl överansträngning av hälsenan så det har blivit massa småbristningar. God prognos :) Sex veckor och sen borde jag va återställd, det bästa av allt! Jag SKA röra på mig, inte vila :) Så nu blir det lite deff framöver, som jag har längtat!

Tillbaka till min perfekta sommardag...därefter stekte jag o Sofie i Evedal, lovely. Sen besök hos svärföräldrarna, därefter beachvolley med goa tjejer som sedan avslutades med kebabrulle o fotboll... Summa sumarum: en helt acceptabel dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0