sjukt produktiv...


tack vare att solen har gömt sig, tror nästan det var en skänk från ovan för att vila min stackars brända hud... Istället har jag bakat; bullar, knäck-kakor och en chokladrulltårta! Heja! Har även ringt hela landstinget i kronobergslän för att få till ett besök hos en läkare så jag kan få nåt mer mot min inflammation...Men det var omöjligt, ska göra ett nytt försök imon. Sommartid har sjukhusen bara akuttider o så akut va inte min onda hälsena så det är bara att snällt vänta. Har vilat i en och en halv vecka nu, men det har ju inte blivit ett dugg bättre. Jag e galet träningssugen nu!!!! Ska satsa på ett corepass ikväll. Skulle bli så glad om jag kunde ha på mig ett par vanliga skor, men det e hopplöst, kan endast gå i tofflor - tur att det e varmt... Förutom bakning har jag även färgat håret, städat och grejjat med träffis-schemat till hösten. Strax ska jag ner på stan en sväng o sen hoppas jag få svettas lite på corepasset, därefter ska jag förbi Johans föräldrar och sen sist och absolut minst :) ska jag träffa Theo!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0