torsdag

Idag har Semlan o jag gått den nätta sträckan på två mil med min TUNGT packade 60 liters ryggsäck... fint att jag är så välplanerad och börjar förbereda mig inför semestervandring o Kebnekaise i god tid...NOT! Har dessutom inte fått mina beställda kängor än, så får jag dem på onsdag får jag väl helt enkelt sitta in dem i bilen upp...hahaha.

Förutom vår lilla promenad har dagen innehållet lite garderobsstädning, bebisbesök (mmmmm vilken goding, om det gick o göra en beställning över vilka egenskaper bebisen ska ha, typ snäll som varken gråter eller skriker, söt o sover mycket, då vill jag ha barn NU!) Därefter shakade jag loss i de nya lokalerna på simmis i källaren, skulle kört ute, men vädergudarna var inte på rätt humör, eller kanske de var det, eftersom jag inte var helt överväldig över att träna ute idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0