in your face


den har dagen började inte heller på bästa sätt....det första jag tar i mina händer, går sönder! Persiennen, typiskt! Började ana oråd, men sen ordnade det upp sig. Har haft en jävulusiskt hektisk dag.. där olika redovisningar, föreläsningar, jobbintervjuer, jobb, pass på simmis och lite annat har avverkats på löpande band... Snart ska jag ta påsklov! Ska bara producera en uppgift till, göra nytt corepass, träna afro så jag kan det som ett rinnande vatten, skriva hemtenta, påbörja examensarbetet, städa, tvätta och baks sen ska jag ta påsklov - frågan är om påsk fortfarande är aktuellt då!???


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gjorde ett försök att skrämma upp dig iaf:) nästa vecka gäller det. djupt andetag. vad fan har jag gett mig in på? aaah. kör hårt på passet. och hör av dig om du vill mysa eller fika eller nåt nån dag, jag är i växjö hela helgen! puss!

2010-04-01 @ 09:12:04
URL: http://martinalennartsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0