men åååh!


Hade planer på att fixa i ordning tredje rummet idag, men det e klart att saker o ting ska jävlas. Hittar inte skruvarna till hyllan som ska vara där :( Jävla skit! Bad day idag tror jag... När jag cyklade till Nordic club för lite BP-utb, var det en jävla idiot som gick ut mitt i vägen framför mig så jag drog omkull så det bara small om det. Hoppas han fick ordentligt ont, det fick iaf både jag o min cykel.... Har jätteont i högerknät nu, så det gick inte så bra på pumpen, lite opepp, tappade luften när jag trillade o skrapade upp både händer o knä. Tur att jag hade tjocka vantar. Lite besviken över pumpen, tyckte inte att det var så bra musik. Låt nr 3 o 8 var lite i min smak, I gotta a feeling och smells like teen spirit, annars var det rätt slätstruket...

Nu blir det kalas hos Hanna, sen nya tag o leta efter skruvarna. Det positiva med o leta efter dem är att jag ÄNTLIGEN hittade mitt försvunna pass så nu kan jag fixa med inresetillståndet till NEW YORK!!! :) Något att glädjas åt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0