oroligt o okul


Det här va oroligt, okul, pluggar hemma, försöker transkribera, men det är som om allt annat är roligare, får liksom ingen ro... suck.

Allkårsfestivalen stundar som mest, mycket tveksam om jag kommer att närvara under någon av dagarna. Även om det inte regnar just nu så såg området ut som en gyttjepöl redan igår. Nä det blir plugg o sen ska jag dansa afro utav bara helvete, ska sätta ihop ett nytt pass i helgen hade jag tänkt. Snart måste jag dessutom börja förbereda dagens cykel/core pass. Som sagt allt annat är roligare än att transkribera. Synd om mig! Men det betyder att jag har ett plugg, jag har en universitetsutbildning. Jag är påkostad och beläst! Jag kommer förhoppningsvis att få jobb någon gång. Vilket gör att jag kommer tjäna pengar o få betala mer i skatt. Men det e ju kul, det innebär att jag har massa pengar som jag kan göra roliga saker för... Positivt tänkande! Fy fan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0