ny vecka, nya förutsättningar

Asså den gångna veckan började riktigt bra med cykel/body pump som tog deltagarna till en helt ny nivå...sen blev jag tyvärr supersjuk plus att det hände lite andra tråkiga grejer. Jag har inte kunnat träna ordentligt på fyra veckor och jag håller på att bli tooooookig! Idag var jag på kvartalsutbildning i BP och höll på att svimma på utfallen, inte piggelin i kroppen. Helgen har annars innehållit lite snöiga skogspromenader och shopping.

Förra veckan fick jag äntligen inviga de nya köken i skolan, det var riktigt riktigt härligt. Endast en mindre brand och massvis med god mat och muffins blev resultatet :)

Nä nu tar vi fan nya tag och hoppas på en riktigt bra vecka där jag ska kick ass på träningen!




Kommentarer
Postat av: Linda

Tack Kicki, och tack Love - kul att ni kom!! :)

2010-11-29 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0