en fantastisk helg...

Bloggen är visst kraftigt eftersatt...hemskt ledsen, men jag vet inte om det e nån som har nåt större intresse av mitt liv..!?

Helgen har varit helt fantastisk, startades i fredags eftermiddag med lite afro, box o funk med mina kära kollegior, därefter bar det av ut på landet för lite matlagning o mingel, suveränt!

Igår, vilket för övrigt känns som en vecka sedan, åkte jag o Johan till Lomma för att hälsa på Johanna o Jocke, lite middag o promenad o mys, sedan bar det av igen. Den här gången inte så långt bort utan endast några kilometer till Sandra o Thomas! Där väntade halloweenfest med filmtema! En rolig o trevlig kväll med fiffiga utstyrslar! :) Kvällen avslutades med att Johan däckade vid halv tre, platt fall på magen... oerhört underhållande faktiskt!

Dagen började med en välbehövlig sovmorgon, brunch, slapp o mys o en långpromenad i solen vid havet. Därefter pizza o riktigt bakismat... Nu hemma i soffan o myser! Lycka!! <3








Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en underbar helg <3 Puss på er!

2010-10-19 @ 07:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0