Ikväll är...


soffan min BFF! Jag njuter i fulla drag! Så härligt o komma hem vid halv sex, vilket nuförtiden e ganska vanligt, vilket som tidigare hade ansetts galet sent, då jag tyckte det va jobbigt o jobba till halv fyra typ! Men time changes! I alla fall, det e så skööööönt o komma hem o inte ha någon träning, inte ha några måsten mer än typ laga mat o städa lite. Det e så förutsättningslöst o befriande! Det där med fasta pass på simmis ska noga övervägas till nästa termin! Idag har jag kört både afro o body pump med mina elever och de e SÅ duktiga! Måste bero på deras fantastiska idrottslärare! :) Äntligen börjar det hända lite i hkk salen så i en bra värld kan jag sätta igång med min hkk undervisning på rikigt! Längtar!!!!!!!!!!!!!! Sen börjar det dra ihop sig för en veckas höstlov (läs betald semester), som jag e så jävla värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0