helgen börjar


lida mot sitt slut. I vanlig ordning lite söndagsångest. Veckorna rullar på och tiden går sjukt fort! Helgen tillbringades hos Ida för lite fredagsmys, lördagen åt BP release, därefter hockey med världens bästa träffisgäng och slutligen blev det tre rätters middag hos oss med Johan o Lina. Idag har det varit en riktig softish dag med sovmorgon, alltid välbehövligt för min del! Blir bara tröttare för varje morgon, känner mig överkörd av en ångvält varje morgon när jag vaknar och det blir segare o segare att ta sig upp. Annars har jag lektionsplanerat och grejat den mesta tiden idag, ikväll blev det en sväng till Love med familj. Var längesen o mycket mys att ta igen! :) Nu horisontalläge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0