Jag är så jävla...


awesome! Har känt mig lite hängig o halvsjuk sista dagarna, troligtvis smittad av mannen som är sjuk på "riktigt". Trots detta faktum o lite osugen på träning så åkte jag till simmis på vinst o förlust, hamnade på functional moves och det kändes riktigt bra. Följden blev att jag fick ny energi o stannade även på boxpasset. Det var riktigt jäkla gött o få slåss lite, mannen jag boxades mot var av lite strange karaktär; 1.60 m lång, biffig överkropp, obefintliga ben och 0 cm hals och troligtvis en rymling från sss...! Han fick stå pall för min stenhårda krokar. Det var riktigt najs o boxas lite, mitt knä kändes över förväntad - genuin träningsglädje!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt! Och till mannen: krya på dig!

Kram

2010-09-10 @ 10:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0