uppdatering kräves!

Yes, följande har hänt:

Jag har jobbat ihjäl mig, de senaste fyra veckorna har jag sisådär snittat 75 timmar i veckan, helt jävla galet!
Jag har haft x-antal psykbryt.
Jag har aldrig någonsin tränat så lite som under dessa fyra veckor.
Jag har besökt Borås djurpark.
Jag har bokat resa till Madeira på höstlovet, only 8 veckor kvar!
Jag har varit på massage.
Jag har inte shoppat någonting förutom mat.
Jag har blivit påkörd.
Jag har ätit sjukt mkt godis och därav fått en miljon finnar i fejjan.

Over and out.



Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt att se att du är tillbaka i livet igen!! Förstår att det är mycket att göra, allt är nytt och man vill göra allt så bra och noga som möjligt i börjar, men sen kommer det att flyta på! Hoppas allt är bra annars utöver dina psykbryt och finnar!:) kramar

2010-09-06 @ 22:12:46
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0