Kreta

Okej det e nu alltsa tisdag och det har regnat i dagarna tre. Idag e det uppehall men mulet... Vi har gatt en vandring och igar hyrde vi bil, akte till Knossos och korde runt hela jakla on typ...Sa vad ska man roa sig med resten nar det bara e trist vader. Kallt som f-n! Gladjande ar i alla fall att vi fick ett 4 strjarnigt hotell, men precis som overallt sa finns det ingen varme pa rummet = KALLT! Jag sover med dubbla filtar och e glad om jag kommer hem utan att bli sjuk. Buuuuh vilket sloseri med pengar. Jag akte hit for att sola och bada lite och det e bade varmare och soligare hemma. Life sucks och jag hade garna akt hem i mon om jag hade kunnat... Bajskreta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0