Som vanligt...

Och vi gör som många andra gör den här fredagkvällen - grillar så klart! Vildsvin ligger på grillen, potatisen i ugnen är klar och jag e vrålhungrig - som vanligt!
Håller på och tvättar och fixar lite, borde nog börja packa inom de närmsta minuterna...men jag har skrivit packlista - som vanligt!
Imon drar vi iväg till Kreta och jag hoppas innerligt att väderprognoserna är felaktiga och att det kommer bli strålande sol hela veckan. Tre böcker ska med, så jag har tänkt att bosätta mig i en solstol men utifall att så ska även träningskläder packas ner OCH ett paraply - som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en underbar semester och hoppas att vädret blir bättre! Hälsa din käresta :)

Puss å kram

2011-04-16 @ 00:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0