what a lovely day

O för att inte tala om helgen, supernajs kort och gott! Gjorde massa praktiska grejjer eller jag och jag, läs Johan... jag tvättade iaf och städade bilen själv men sen bidrog han med däckbyte och vaxade pärlan. Jag gjorde annan nytta, köpte inte mindre än tre par skor och bakade bullar, drömtårta och hallon cupcakes till Johans kalas.
Idag fick jag ett trevligt brev på posten med ett litet angenämt belopp, nämligen från mitt försäkringsbolag angående knät. Fick för ett par veckor sen återbetalning till CSN igen (!!) Men sen så e den skiten snart till ända. Fuck you right back! Så gutt, pengarna för knät kom riktigt välbehövligt. Och kanske blir det en slant över till huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0