Linda - kissarna 5-3


Ååå de där jäkla kissarna, fighten har fortsatt. Hela dörren är intejpad i aluminiumfolie och detta har gjort att jag har ledningen:) Men några nätter har de härjat och hållt mig vaken. Då spelar det ingen roll att vi har världens bästa tempursäng, det går INTE att somna om när man har blivit väckt. Har på senare tid blivit mer och mer morgontrött, vaknar och känner mig överkörd. Går upp som en zombie utan att säga ett ord. Är Johan snäll så låter han mig vara annars så härjar han och retas lite. Har dessutom även blivit kvällstrött, så jag vet faktiskt inte när på dygnet som är min top notch! Men jag kämpar på och drömmer om Kreta och sommarlov!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0