happy tuesday

utan cykelpass...men e happy ändå! Känner mig på ett strålande humör, tror det mest beror på att jag har fått sova ända till klockan 5.45 i morse. Jag o Johan har blivit värsta småbarnsföräldrarna, katterna och hårbollen har härjat som fan de sista veckorna, vilket har resulterat i att vi blivit väckta vid fyra på morgonen/mitt i natten. Johan som mer eller minder lider av narkolepsi har ju inga problem att somna om, medan jag har blivit klarvaken och inte kunnat somna igen! Igår var måttet rågat och nu har vi byggt värsta murena av aluminiumfolié runt hela dörren och kors i taket, det hjälpte!!! Thank god! Nu e det bara att hålla tummarna att detta är metoden med stort M som fortsätter att funka. Sovrummet ska va djurfritt så e det bara!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0