i farten

Jag är väldigt dålig på framförhållning, i alla fall när det gäller att beställa tid för klippning. Helt plötsligt slår det mig, jag måste klippa mig, NU! Inte imon, inte i övermon, inte om en vecka - NU!!

Lyckades tack vare detta köra ihop min eftermiddag riktigt rejält! Bokade en tid kl 15...hade lektion till halv tre och sen innan alla elever hade gått (de har ju så trevligt så de tar lång tid innan de går, oftast härligt men idag lite stressande) Eftersom det bara var minus 17 grader idag så cyklade jag givetvis till jobbet. Och skulle alltså klippa mig klockan 15, i Bergsnäs (7-8 km från skolan) I en jäkla fart så hann jag i tid! Så långt frid och fröjd. En liten detalj, jag skulle tillbaka till simmis för att köra afro kl 16.15... Så klipp klipp klipp och sen SM i cykel, men körde så snabbt så håll i er, jag hann ÄVEN sola 12 minuter! Slå det om ni kan! På 90 minuter hanna jag alltså cykla 15 km, klippa mig och sola! Effektivitet baby!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0