shop shop shop shop shoppa!



min nygamla hobby shopping har utövats mer än träningen de sista veckorna, no good - dessutom blir det ganska dyrt. Men för att kompensera mitt lite dåliga samvete så har jag rensat ut garderoberna och fått ihop fyra stora kassar med kläder som ska ges bort!




Scarves
jacka
kavaj
blues
2 klänningar
stövlar

(Jeans som inte syns på bilden...)


Men det är ju så här också, för att ekonomin ska gå runt i Sverige så måste vi ju konsumera, detta är mitt jag bidrag idag!





Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh nice!!!! vill oxå shoppa men ska försöka hålla mig någon vecka tills jag tappat några kilon(har lagt på mig ca 5 kg på 2 mån:-() No God!!

2011-01-08 @ 18:51:07
URL: http://www.litenlove.blogspot.com
Postat av: Fia j

Vilka fina kläder du har köpt.

2011-01-16 @ 20:14:37
Postat av: Fia J

Vilka fina kläder du har köpt :)

2011-01-16 @ 21:01:06
Postat av: Fia j

Det var fina kläder du hade köpt.

2011-01-16 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0