Träningsveckan!

Min strategi att träna mer och äta godis har visat sig vara väldigt lyckad! Jag har tränat mycket och kanske inte riktigt lika bra....ätit riktigt mycket godis! Varenda dag har jag cyklat till jobbet och simmis = minst 15 km cykel varje dag och givetvis Selmispromenader! Plus detta:

Måndag:
Cykel 30 min intervall
Afro 30 min
BP 60 min

Tisdag:
Cykel 55 min intervall
Core

Onsdag:
Vilodag
Dansade bugg och foxtrott med 165 elever så lite träning blev det ändå :)

Torsdag:
Afro 55 min


Fredag:
Skidåkning 10 km, 55 minuter

Lördag:
Cykel/core 90 min

Söndag:
Afro 55 min
BP 60 min

Känns bra! Kanske inte behöver gömma mig i vassen i sommar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0