Uppdatering

Har budat på ett hus fram och tillbaka, ett väldans fint hus med ett riktigt GULDläge! 10 minuters promenad från stan bara, men det var ju ett par andra också på visning, 78 st för att vara exakt. Men jag o Johan kämpade på i budgivningen så vi var med till slutet, men de andra hade ju obegränsade resurser så vi sa tack o hej! Ett hus fattigare men måååååååånga pengar rikare!

Som straff för all shopping plus att jag har fluffat till mig lite så skulle jag inte äta godis i januari, men det gick inte så bra. Ny metod - äta godis och träna mera! Det är ju så enkelt, mer ut - mindre in!

Jag känner mig grymt pepp inför vårschemat och startar med sex pass den här veckan + lite till! Nu jävlar kör vi!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0