Daily news

Snart får väl inte det här kallas för blogg då det inte skrivs så frekvent här...ska försöka göra en uppryckning, herregud jag har ju nästan åtta veckors sommarlov! :) Och det händer faktiskt en hel del i livet, så den som finner det intressant kan fortsätta att läsa. Nu e jag alltså i vecka 24 och för de som precis som jag inte har full koll på det där med graviditet så varar den i 40 veckor +/- 2 veckor. För min del så börjar det bli lite småkämpigt nu. Har haft massa sammandragningar och blev väl mer eller mindre beodrad sängläge ett tag framöver. Detta uppfattade jag och Johan lite olika. Jag hörde det jag ville = träna är inte att tänka på, ut och gå jätteförsiktigt o inte göra så mycket. Johans tolkning är total sängläge... men hur går det ihop när man har ett helt hus och greja med!? Det fattar ju vem som att det är omöjligt för mig att hålla mig så stilla. I af så åkte jag med mina kära kollegor till Köpenhamn för att fira av första året av skolan. Trevligt på alla sätt men jag var lite trött och på grund av att jag har fått sjukt ont i ryggen så har jag ätit smärtstillande som förutom att ta bort värken även slog ut magen totalt, inte så roligt. Dagen igår var verkligen fullspäckad. Innan Sandras och Thomas bröllop klockan 14 i Malmötrakten hade vi hunnit med ett shoppingbesök i Ulllared, ätit en kebabrulle, köpt en liggdel till barnvagnen i Halmstad, gjort i ordning oss och tagit oss till kyrkan, en liten nätt tripp på 40 mil...! Bröllopet var litet och mysigt och vädergudarna var barmhärtiga. Så nu har även jag blivit lite sugen på bröllop. Men vidhåller det jag har sagt innan, jag vill kunna dricka alkohol på mitt bröllop och jag vill INTE vara tjock. Så till nästa sommar hoppas jag vara i form igen :) Med en PT blir det svårt att inte vara det, förhoppningsvis! Men till dess så äter jag lite godis, vilar och kollar tapeter på nätet. Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0