för d e ingen vanlig dag...

...för d e Lindas födelsedag - hurra! Har verkligen haft en toppendag! Började dagen med att bli väckt av Johans fiskekompis som ringde vid halv sju. Men sen vid mer mänskliga klockan åtta fick jag frukost o paket på sängen :-) sen har dagen gått i ett huj: jag har städat, klippt gräs, fejjat o donat med mat o tårta, haft finbesök, köpt barnvagn, öppnat paket, städat o tvättat min bil, lagt ut den till försäljning på blocket, målat grunden nu e jag genomtrött! Natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

tack för maten och den goda glasstårtan!! har du redan målat grunden??? Då måste vi komma o titta på hur det blev. duktig du e:-)

2011-06-13 @ 16:02:04
URL: http://litenlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0