tisdag

Har sålt svarta pärlan idag...lite vemodigt ändå! Min fina fina pärla =( Istället ska det inhandlas en contura kamin till huset =) Det är mycket nu, bänkskivor hit, vitvaror dit, tapeter ska beställas, välja färg på grund och utbyggnad, elektrikern är här och härjar och snart så har vi elektricitet, det ska spacklas och slipas, tapetseras och så småningom måla och monteras kök - halleluja! Imon e det skolavslutning och mina elever e så söta. De är redan bekymrade över hösten och att jag inte kommer att jobba. Men LUGN! Jag kommer ju att jobba till oktober typ om allt går bra. I ofs skulle jag inte ha något emot om bebisen ville komma lite tidigare, fatta hur länge det e till Oktober!!! Jag har haft grymt ont i ryggen i två dar. Får inte träna mer pga av sammandragningar/förvärkar -hur trist som helst. Känner mig helt klumpig trots att jag bara har en liten kula än så länge... Nä det där fantastiska det väntar vi fortfarande på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0