Aimée

Vi har en liten jobbig katt som heter Aimée, hon skulle verkligen dö om hon inte fick kärlek och gos varje dag. Hon är lite märklig denna katt, jamar och pratar hela tiden, många tycker det är charmigt. Jo visst, i några minuter, men detta uppskattas inte dygnets alla timmar, exempelvis inte nattetid. Och som de flesta vet så är ju katter just nattdjur!
Idag när jag kom hem från jobbet, så var det som vanligt full rulle; hunden tokig, den tjocke katten hungrig och den lilla katten jamande och skrek.  Såg aldrig till den lilla kissen utan hörde henne bara. Så jag fick gå runt ett par vändor innan jag hittade henne.... Instängd i kökslådan! Stackarn, 6 timmar hade hon fått sitta där! Men nu vet jag en bra plats att stänga in henne när hon inte kan hålla käft på nätterna....hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0