vecka elva

Igår hade vi en aktivitetsdag för eleverna, vi spelade innebandy, fotboll, volleyboll och plintbasket. Givetvis hade vi ett lärarlag med som eleverna fick möta i final. Trots att jag spelade en ynka kvart så e mitt  knä totally paj idag. Grejjerna i knät har liksom möblerats om och det e svullet som en melon typ. Kommer att ha ont i knät i en vecka nu...skit också, tveksamt om det var värt det! Supergoa elever har vi i alla fall på skolan, jag slog vad med en elev att om hans lag skulle vinna finalen mot lärarna så skulle jag bjuda på fika och skulle vi vinna så skulle han bjuda mig på fika. Eftersom gammal är äldst och bäst så vann givetvis lärarlaget. Taktiskt av oss att komma in i slutet när eleverna hade spelat matcher hela dan och var lite trötta... Men i alla fall M som den här goa eleven heter hade idag köpt en kaffelatte och delicatoboll till mig som han kom med på morgonen, så go, i dubbel bemärkelse!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0