ssk

Slö Söndag Kväll! Inte så konstigt efter tio timmars jobb och ett cykelpass på det! Kollar hockeyn och ska ta fram gitarren och klinka lite under tiden. Spelade igår för första gången på nästan ett år, en timme bara försvann i ett nafs. Vill ju lära mig så nu ska jag försöka spela lite varje dag!
Igår hade vi en liten reunion på campus. Jag kan faktiskt sakna min sketna tvåa på campus och idrottstiden ibland. Allting var så kravlöst, oftast. Det var alltid superkul i skolan och tiden gick oerhört fort. Tiden går fortfarande väldigt snabbt, när man jobbar i skolan känns det som om veckorna består av måndag och fredag. I samband med att vi köpte huset fick vi tre dagar efter besked om att jag var gravid och fick samtidigt ungefär en miljon vuxenpoäng!! Men allting känns verkligen jättebra, jag är verkligen helt uppe i livet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0